suck..

hela denna situationen är så jävla jobbig!
jag förstår ingenting..
vad fick dig egentligen att kalla mig dessa saker ? och vad menar du med dem egentligen ?
är du så du uppfattar, eller tycker att jag är? isåfall måste jag vara en riktigt hemsk människa som du verkligen hatar...
det spelar ingen roll hur arg man är, för dina ord verkade vara väl valda. så antagligen tycker du att jag är sådan...
snål - för att de handla om ynka 100 kr. jag ifrågasatte bara hur det kunde kosta så mycket. men sen handla det inte ens om dem ynka 100 kronorna. utan om brist på information och missförståelse.
sen blev det bara irriterat med spydigheter , som jag tycker va bra onödigt.
det stör mig att vi aldrig kan diskutera saker och ting utan att det blir problem. det är alltid nånting som nån blir irriterad eller sne över.
på vilket sätt är jag ego ?
och lögnare.. (?) alla ljuger vi nångång. även du !
och framför allt, varför är jag en parasit !?
anser du att jag är nåt jävla virus som förstör ditt liv så kanske du har det bättre utan mig ?

=( ..suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida