Party!

igår va det maskeradfest för Lotten som fyller 20 idag! :D en kul kväll !
och idag är det min tur att bli firad lite.. eller ja firad o firad.. vi ska iaf ut och dansa och ha skoj! ;D ja, madde, emely o kanske anna..ska ringa och se hur folket mår idag! *skratt* så det ska bli skoj!  får la se om nån mer hakar på. carro eller någon kanske.. =)
och imorn kommer syrrorna? iaf ena.. kommer på middag för att fira mig.. jag fyller ju år på tisdag! tjoho..haha 19 år.. ingen speciell ålder.. kan man inte bara hoppa över 19 och bli 20..*ler*

mamma o pappa drog nyss iväg för att handla osv. fick mig en uppgift innan de åkte..
pappa sa ; när du ätit upp så kan du väl dammsuga och tvätta golven...
haha nog ball ;D men javisst, man får ställa upp! det behövs ju om inte annat.. jag tappa min tipp-ex burk på golvet häromdagen! braaa dääär!
haha

jaja simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida