Onsdag..

Man kanske ska bli målare...det e ju kul att måla :P Sålänge man slipper måla bakom rör i badrummet osv:P haha!
Idag har det vart rätt slappt.. huvudvärken och min allergi gör mig galen.. kanske e förkyld också..jag vet inte..blandning av båda:P haha!

Känner mig deppig också.. jag är rädd..även fast jag inte behöver vara det enligt dig.. men det är svårt att inte va de..jag vet hur läget är och vet att det tar tid.. men ändå.. min rädsla finns där...jaja, det är väl bara att acceptera det och se vad som händer....

hmm, funderar på att dra i lite blond färg i håret kanske ?.. kan va snyggt till somarn.. får la se.. lite grann bara.. :P
kul att exprimentera lite..går ju alltid att färga om håret annars...^^

hmm , dagen blir fortsatt lugn..blir en tripp till affären för att inhandla mat osv...
sedan kommer Sex in the city ikväll... onsdagarnas höjdpunkt typ.. ^^

goaste låten just nu; Lady Gaga ft. Colby O Donis - Just Dance !


jaja, simma lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida