helt slut..

uscha, har feber..varm som fan och har ingen kraft i kroppen alls! :S :( blir en slappis dag framför tvn antagligen! hehe..

midsommar va riktigt lugn för min del.. jobbade 16-21..sedan åkte jag hem och glodde på film..
medans typ alla andra söp skallen av sig! ^^ haha :D
igår va jag hos madde, käkade pizza o kollade på film..trevligt :)
haha vi två e fan sjuka i hövvet ..fan va grejer vi har gjort ändå... hahahaha deo! , shit :P *asg*

nästa helg e man ensam hemma! ;D mamma o pappa ska iväg på semester...så nu får jag semester! haha ;D
får la se vad man hittar på då! ska bli skönt att få va ensam hemma.. fast jag som är så sällskapssjuk ibland lär väl bli knäpp imellanåt! :P haha^^

yeye..simma lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida