GRATTIS ANNA! ;D

Idag tog Anna studenten! :) Grattis åter igen..hehe ;D
Fick en jävla massa nallar och blommor.. Fina presenter med!
Mycket alkohol med..haha ;D Fattar inte hur hon kan dricka så mycket utan att bli påverkad! Fifan..jag hade vart dyngrak typ! Haha ;D
Gick upp halv nio imorse och duscha och greja. Vid halv elva typ kom farmor hit. Vi tog sällskap in till stan och fixade blommor. Och sedan mötte vi Helene, Moa och Monica och tog tåget till Kungsbacka :)
Kom hem runt tjugo över åtta ikväll..så man har vart igång hela dagen. Är rätt seg nu, och ont i hövvet har jag också! Hehe :P lär väl somna gött ikväll. Ska upp runt nio imorn med.. Jag och Madde ska åka till havet! ;D Måste fortsätta bygga på min bränna ju :P Ska bada med! Kallt som fan i början men sen e det gött! ;D

Simma lugnt!


image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida