fredagen den 13e.. ^^

jobbade igår.. 6:45-16..segt men dagen gick ändå hyffsat fort ändå..hade kul.. jag och anita mobbade anette hela dagen..haha :P ^^
va helt slut när jag kom hem..så jävla trött..så vid fem tiden däckade jag och vaknade runt sju tiden:P jävligt gött faktiskt!
åh som vanligt kliar det som fan i mina ögon, blir fan galen! dum som jag är kunde jag inte sluta klia..så nu har vänster öga blivit lite svullet..och de varade lite osv igår... idag e de iofs bättre men kliar ju fan värre än va ett myggbett gör ! ^^
jaja, bara låta de va så skiten försvinner..
snart dags att börja städa rummet och tvätta lite osv..ska renbädda sängen med!
jobbigt, men skönt när det e klart sen :P hehe.. och idag kommer maria hit :) va ju ett tag sedan!
imorn ska jag nog ta en lite tripp in till stan och fynda lite..haha..frölunda indians har lite utfärsälning så ska köpa handuk och flip flops med frölunda loggan på :) niiice!! ^^ ...jävla hockeynörd!
sedan blir det kalas för mamma..syrran kommer hit och det blir käk osv.. :)

yeye, fredagen den 13e..undra om det händer nåt då... haha.. egentligen är fredagen den 13e inget speciellt.. man kan ha lika mkt otur alla andra dagar också.. men ändå :P har ju alltid vart så att man sagt att det e en oturs dag..

simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida