Torsdag.

Har jobbat idag med. 7-14 ! Och idag funkade spårvagnarna, tack och lov! Haha ;D
Har så fruktansvärt ont i benen. Från knät och ner. Förstår inte vad det är. En typ av inflammation kanske. Jag vet faktiskt inte. Får ju inte ont när jag är ute och dansar osv. Eller ah, iofs så började detta i måndags. Har haft så här en gång innan, trodde de va benhinneinflammation då, och smörjde med en slags gel. Lindrade faktiskt. Får la göra så nu också då. För det gör förbannat ont. Oavsett om jag sitter, ligger, går eller står. Jaja hoppas det går över fort!

Dagen på jobbet gick rätt fort idag faktiskt. Hade fullt upp hela tiden typ. Sjuksköterskan hade en liten "undervisning" för mig idag också. Haha, ska få delegering så hon lärde mig lite om mediciner och hur man läser av medicinkort osv. Så ska läsa lite i helgen för på måndag ska jag ev. göra ett test för att sedan få delegering! Hoppas man klarar det!

Va sakta dagen har gått ändå. Går upp kl 6. Jobbar 7-14..sen går tiden jättelångsamt typ. Hade kunnat somna redan kl fem, sex idag lixom! Haha :D
Har kollat på film idag. Sweeny Todd, den senaste med Johnny Depp. Skum film men helt ok. Ingen av hans bättre filmer dock! Fast han sjunger bra!! +++
Såg även filmen The Mist, sicken jävla skum film! Den va la okej, glad att jag inte la pengar för att sen den på bio iaf!

Happ, imorn är jag ledig. Skönt! Ska jobba lördag, söndag 14-21..även måndag fast 6:45-15.. Segt med kvällpass både lördag och söndag. Hade vart skönt med dagspass på lördag. Men men, pengar!! =)
Får la se vad man hittar på imorgon. Ska iaf ringa vårdcentralen och se om dem ens skickade nån remiss till Sahlgrenska för det händer inte ett skit. Måste få bort mina mandlar, ser typ ut som att jag har en pung i halsen! HAHA ^^

Jaja, simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida