GOD JUL!! :D

Julafton... ho ho ho... haha!
Men jag börjar dagen med illamående och magont! Jag vill ju inte bli dålig nu? :S Hoppas det lägger sig snart!! Obehaglig känsla! Funderar på att vila lite grann och sen äta något. Sen är det ju dags att göra sig lite julfin! :) Åker hem till äldsta syrran allihop och firar jul! :D Mysigt och trevligt! :) Får la se om jag har varit snäll i år och får nån julklapp! Haha :D Ju äldre man blir ju mindre får man. Kommer ihåg när man va liten och fick skitmycket paket! Massa barbiedockor bland annat! :D Haha, jaja det var då de. Kvällen blir inte så lång för mig, ska upp halv sex imorn för ska jobba 7-14! Lite segt, men gött med pengar iallafall! :D 
 
Ha en God Jul allesammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida