Fredag!

Idag har jag legat och dratt mig länge! Lämnade inte sängen försen vid halv tolv. Skönt att sova! :) Haha.. eller ja, ligga och dra sig. Är förkyld och då blir jag extra seg.  Ska strax ta mig en dusch och göra mig i ordning. Ska in till stan med Maria en stund idag! :) Kolla lite grann, ska även köpa julklapp till mamma om den nu finns kvar. Jag och pappa ska köpa en grej gemensamt så det blir ju billigare så! ^^  Tänkte även gå ner till aktuell optik och beställa tid för att prova ut glasögon och beställa dem.  Dagen & kvällen blir hyffsat lugn ändå för jag har inte så mycket kraft just nu! Är förkyld och seg som sagt! Mössan åker nog på sen!! :)
Ikväll tänkte jag göra pizza till mig och mamma! :P Mickes mamma gjorde pizza en gång och det såg inte alls så svårt ut så ska göra ett försök. Och det är mycket godare att göra själv än att köpa färdig från pizzerian faktiskt! Kan jag tycka iallafall! :)

Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida