Dan för dopparedan?

Eller vad säger man ? Haha..
Idag har det inte blivit så mycket bloggande. Har inte orkat sitta vid datorn helt enkelt. Har kollat på lite julfilmer istället. Har handlat med mamma också. Och när vi kom hem stod pappa och bakade nötkyssar! Sedan gjorde vi sockerkaka och cocosbollar också! Mums :) Usch, jag vill inte ens veta hur mycket man går upp i vikt över jul egentligen! Haha fyfan, det blir hårdträning efter jul!! Kvällen blir lugn för övrigt. Ska väl glo på tv-film! Mamma och pappa ska spela bingolotto! Haha :D det är ju såndär traditionell uppesittarkväll idag. Enda gången dem spelar faktiskt.
 Imorgon är det julafton. Känns sjukt! :S För tiden har gått så himla fort så man hinner knappt med. Har ingen julkänsla heller! Jag vill ha snö! Men men, ska bli trevligt att vara med familjen, äta god mat osv! :) Tjocka oss rejält! :D

Nee, har inget speciellt att skriva just nu....

Micke <3

 -
bilderna kommer från google.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag sitter och lyssnar på gamla kent låtar (: såg precis på julkalendern också, tihi.


URL: http://punkfeber.blogg.se/ @ 2008-12-23 @ 19:00:12
Postat av: Ingrid's

Haha, undrar också hur mycket jag går upp i vikt under jul, man äter sjukt mycket :P


URL: http://m0nster.blogg.se/ @ 2008-12-23 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida