Underbart väder!

Så himla skönt väder ute! Nu är det verkligen vår! =) Nu tar jag inte fram min vinterjacka mer!
Ska in till stan en stund idag med emely..(ovanligt va).. :P
Äsch, det är bättre än att bara sitta hemma iaf.. =) man vill ju inte sitta inne i detta vädret lixom ! ut och ta en glass på stan e nice! ;D

image17

Igår kollade jag , madde och emely på denna filmen ! Fifan den va inte så trevlig.. ett par studenter som är på ett bårhus. naturvetenskap typ. skär upp lik osv för att se organ och liknande. bara det att ett av liken hade inte funnit ro typ så hennes ande spöka. haha ! grejen är den att liken i filmen är RIKTIGA lik ! så det är inga fakedockor. SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida