Dagens klant = annika!

AJ!
har lärt mig en läxa idag. man ska inte ha bråttom när man går på parkettgolv. fifan. dem e ju livsfarliga, så hala!
- jag hade lite bråttom och halkade typ så ja ramla och klappa i hela vänster sida. så nu har jag rätt ont. *smidig är man* haha.. slog i armen rätt rejält känner jag :(
aja.. sånt som händer..

om nån timme ska jag och emely in till stan.. sen ska man hem och fixa lite och ha sig.

Haha är så jääävla glad över att HV förlora igår! :P
Nu står de 2-0 till LHC i matcher :P mohaha. HV ska fan inte ha något guld!
Jag hejar ju på Frölunda egentligen, men dem åkte ju ur, så nu håller jag på Linköping. För HV kan ta sig i röven!
Haha.. annelie och emely anser att Hv ska vinna för att dem skulle tydligen vara vårt "broderlag" eller va dem nu snacka om. antagligen för att jönköping ligger såpass nära göteborg. meeen sket jag i det :p. jag avskyr HV och kommer alltid att göra de..

yeye... simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida