Kanske man skulle läsa lite

Själen mår inte bra idag... Jag har vart så ledsen och förvirrad och har inte velat göra något eller prata med någon idag! =/  Även fast det löst sig och verkar vara bra nu så är jag ändå inte på topphumör.  Får la se om lite sömn gör någon nytta.

Filmen 28 dagar har jag sett innan. Kom på det efter fem minuter i filmen. Så kanske man borde gå och sova istället?  Eller ska man ta sig tid och läsa lite för en gång skull? I somras läste jag jättemycket men nu är det ingenting på den fronten.  Så ska läsa lite och tänka på annat och sedan sova!  Sophie Kinsella's böcker är bra och roliga! :) Shopaholicböckerna alltså!

Ljuslycktorna jag pysslade med häromdagen lyser jättefint nu när man tänt ljus i dem! Mysigt! :)



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

du vet att jag alltid finns här o har en ledig axel :) hoppas du mår bättre! fina bilder :D grr åt westlife! idol jury andreas på kungis ida så dregla åt han ida :D:D


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-12-05 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida