23 februari

Jisses, två månader sen jag skrev sist! Funderat flera gånger på att radera bloggen, men samtidigt är det kul att ha kvar den för att läsa om gamla minnen osv. Men jag är ju inte särskillt aktiv. Mer aktiv på Instagram, anniie_f heter jag där! 
 
Två månader...vad har man gjort... Jul och nyår har ju varit och de firade vi med vänner och familj, mycket trevligt och mysigt!  Har vart ute med Emely & Madde igen. Hade ännu roligare denna gång! :)
Sen har man shoppat lite, vart på bio, träffat vänner & familj, bara myst helt enkelt!
Sen har jag gått från 75% till 100% på jobbet och jobbar nu heltid! Och i april blir jag fastanställd! 
 
I onsdags var det vår årsdag, vi har nu varit tillsammans i två år! :) <3 Så ikväll ska vi på resturang och bio för att fira lite! Det blir en italiensk resturang som är jättemysig och dem har jättegod mat! Sen ska vi se en svensk film, Ego. Den sägs vara bra och utifrån trailern så verkar den vara sevärd! Så det ska bli mysigt! 
 
Om tre veckor är det dags att se Hardcore Superstar igen! Tillochmed nu på fredag om vi har tur! 
Sen i sommar blir det Gyllene Tider också! Det ser jag fram emot! Vi är ett stort gäng som ska gå, så hoppas att det blir dunderväder! 
 
Får se om man blir mer aktiv med bloggen nu. Trevlig lördag! 
 
 
 
 
  • Startsida