Tisdag

Började dagen med att försova mig sisådär 40 minuter! Hjärtat skickade ett sms som tur var som jag vaknade av. Men jag hann precis i tid till de nya arbetet där jag skulle få provjobba. En aning nervös och lite skakig faktiskt. Ha ha :) Men det gick bättre än vad jag trodde, jag kom in i det ganska snabbt och fick hjälp av en jättesnäll tjej.
Jag vart nervös hela tiden, men det var inte så konstigt när man aldrig gjort detta innan. Men som sagt, det gick bra. Ska provjobba imorgon och på torsdag också så då borde det sitta som ett smäck! :)  Det var riktigt kul också. Kul med en omväxling mot det jag brukar göra.
När jag kom hem så satte jag mig i solen och åt lite, hann ju inte äta imorse och åt inget på jobbet heller så när jag slutade och kunde slappna av vart jag vrålhungrig! Solade en timme och har fått mer färg. Börjar ju se lite brun ut nu! :) Ska äta lite kycklingsallad jag slängt ihop nu och kika lite serier.  Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida