Onsdag

Oj, dags för en uppdatering kanske!

Har inte tagit mig tid för att blogga, visserligen har jag inte gjort något spännande ändå men har inte haft något att skriva om. 

Helgen var lugn, städade och tvättade och kollade film och så. I måndags var vi i stan en sväng och utnyttjade lite av mina presentkort. Köpte ett par enkla tygskor och nya kuddar! :)  Igår fixade jag massa papperarbete och var även en sväng på arbetsförmedlingen och skrev in mig igen. Skrev ju sist att det är dags att börja söka jobb. Det är inte lätt att vara timanställd! =/  Hoppas verkligen att det blir mer tider framöver och att sommarschemat blir bra!

Men jag har dock lyckats hitta ett extra jobb tror jag! Ringde runt lite olika ställen förra veckan och idag var jag på en liten intervju och ska få provjobba nästa vecka på tisdag! :) Spännande och nervöst! Hoppas verkligen att det kan bli något, dels pengamässigt, men även erfarenhetsmässigt!

Ska kika på Big brother nu och sen blir det skräckfilm med hjärtat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida