Tisdag

Ser att blogg.se har gjort om sin hemsida. Ny design. Rätt snyggt faktiskt :)
 
Vilket fint väder vi har haft idag. Vågar man hoppas att det kan vara såhär fint på fredag med? En midsommarafton utan regn?
 
Har vart inne en sväng istan idag. Hjärtat skulle till frissan. Och så handlade vi lite inför midsommar också.
Blev ett nytt läppstift för min del också, 30 kr kostade det så det var nästan som hittat :)
 
Nu sitter vi bara hemma och tar det lugnt, åt färskpotatis innan. Det är om något är sommar! :)
 
Ska kika lite tv och uggla en stund tills vi ska sova. Imorgon blir det jobb, 7-15.
 
 
 
 
"Utan läppstift känner jag mig naken, rädd & exposed." - Maria Montazami
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida