Simtur

Tappa mobilen i toa imorse! Så jäkla klantigt! Allting funka förutom ljudet, så kunde inte ringa. Gick till phonehouse efter jobbet och de sluta med att jag fick fixa nytt abonnomang så jag kunde få ut en ny mobil. En extra kostnad på 339 i månaden! Jippi kay yay...

Men så fort jag satte mig på vagnen hem så börja mobilfanskapet att låta. (whatsup och wordfeud) plinga! Testade att ringa och de funka!

Mobilen är precis som vanligt nu och har varit det i snart fem timmar! Hon i affären sa att ljudet kunde komma och gå och att man inte kan lita på en fuktskadad telefon. Men jag tänker avvakta under helgen och se hur mobilen funkar. Är den som den ska så lämnar jag tillbaka allt det nya på måndag. Man har ju 14 dagars ångerrätt!

Well well...ska aldrig ha mobilen med mig på toa iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida