Onsdag

Måendet går upp och ner nu. Mornarna är som värst, då får man ingen luft, halsen är svullen och näsan är tjock! Tror febern har försvunnit iallafall för har inte känt mig varm idag! :)  Snuvan lär nog sitta i några dagar till men jag hoppas på att bli bra mycket piggare nu när jag ska jobba två dagar.  Skönt att det är två kvällspass så man hinner piggna till lite iochmed att morgonen är värst.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vila. Försökt städa men har verkligen ingen ork. Så får ta tag i detta imorgon!  Vi får ju gäster på fredag så kan ju inte se ut hur som helst! :) Dessutom får vi en ny soffa också! Visar bild i helgen! :)

Sitter bara och tar det lugnt nu, ska väl lägga mig om en timme eller så.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida