Söndag

I know you dont belive it, but I said it and i still mean it.

Sitter och lyssnar på Gavin Degraw - soldier. Mysig låt.

Anna och Jarmo var här igår kväll också. Grillade och spelade spel! :) Spelade ett spel som heter "Pratkvarnarna", riktigt kul faktiskt!  Man fick fyra ord som man skulle förklara och dem andra skulle alltså gissa vad det är man är ute efter. Fick många roliga förslag och felsägningar så vi hade en rolig kväll! :)

Håller på i tvättstugan idag, kört fem maskiner, så ska snart dit och hämta lite som hänger på tork. Sen ska jag diska och städa undan lite och ta mig en dusch. Sen blir de soffläge fram tills jag ska sova!

Hoppas på att min förkylning släppt lite tills imorgon så jag kan andas utan att det låter som att jag snarkar! Ha ha :)

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida