Torsdag

Har jobbat och vart riktigt trött i veckan så det har inte blivit någon uppdatering.

Tränade i tisdags och fick mig en redig träningsvärk i bena, fifan. Enligt Andreas såg det ut som om att jag hade bajjat ner mig när jag gick. Ha ha :)   Idag känns det iallafall bättre!

Igår jobbade jag till fem, sen åkte jag och hjärtat in till stan och shoppade lite. Jag köpte en klänning på MQ som jag tänkte ha på lördag då vi ska ut på resturang.

Idag blir det riktigt slappt då jag är ledig. Har ingen ork eller lust till något heller så det blir en dag i soffan, gött! :) Ska dock städa undan lite.

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Naw tack gumman <3 du med ska du veta som jobbar står i och sköter hushållet så bra o lagar god mat! :) andreas har tur som har dig!


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2011-09-01 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida