Söndag

Hade en grymt rolig kväll går! Det blev verkligen lyckat! :) Underbara människor, god mat och lite för mycket dricka!

Anna & Carro söp mig under bordet med shotar, varav två st innehöll tequila & tabasco!! Brände till rejält i munnen! Sen blev det tequila rose och mintu på det. Och så bjöd både Anna & Christian på kamekaze (hur de nu stavas) och det smaka ju saft så dem gick ju ner lätt. Ha ha :) Och så lite drinkar på det. Så jag var en aning rund under fötterna igår!  Så idag kan man lugnt säga att jag är bakis! Fyfasen, jag är inte människa ännu!

Bästa kvällen på länge! :) <3


Trots bakissjukan idag så har jag tvättat och plockat lite här hemma. Har även vart och handlat precis och sitter nu och inväntar min pizza! Mumma! ;D  

Ikväll börja ju Idol också! Så jäkla kul med alla auditions! :)

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha fan va kul de va o få dig under bordet ;) du hade ju reserverat plats under bordet ;) hahaha



Men lätt en av de bästa kvällarna någonsin o tack för de!! :) <3 Love u!!


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2011-09-04 @ 20:08:24
Postat av: sally

hej! tycker du e jätte söt.. har en fråga bara.. vad använder du för foundation/puder... ?? du har så fin hud.. tips??

@ 2011-09-05 @ 02:10:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida