Måndag

Har varit väldigt dålig på att uppdatera de senaste.  Men jag har typ bara sovit och jobbat känns det som.

I helgen var det lite fest hos Alice och kalas hos syrran.   Hade grymt roligt hos Alice i fredags! Vi var några från jobbet som umgicks och drack, riktigt kul! :)  Dock mådde man ju inge vidare i lördags och så jobbade man 8-14 på det.  Sen var det kalas hos syrran! :)  Så helgen har vart riktigt bra! 



Igår sa iofs kroppen ifrån då jag kände mig genomförkyld, febrig och helt utslagen så stannade hemma och gjorde absolut ingenting.  Idag är det bättre iallafall så det blir jobb imorgon!

Idag ska vi in till stan en sväng och kolla på ny telefon till mig då jag verkligen fått nog av den jag har nu. Den lever sitt egna liv och nu har jag fått ett rosa streck i displayen.  Så förhoppningsvis kommer jag hem med en Iphone sen! :)

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe tack hjärtat ;D den ska du få provåka snart! :D


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2011-09-22 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida