Fredag

Jag är för dåli....nu gick det fyra dagar igen...ha ha :)

Var som sagt istan i måndags och med mig hem fick jag en Iphone! :) Är riktigt nöjd med den! Dock har jag inte kunnat skapa ett konto än för att mitt Visa kort krånglar. Får fixa de nästa vecka!

I tisdags skulle jag jobbat men ramlade på vägen till jobbet och skrapa upp knät och vricka foten lite. Så det blev till att halta hem och vila istället, surt!  Nu börjar det läka men det ser inte särskillt fräscht ut ändå, ha ha :)

Onsdags jobbade jag och sen vart det lugnt, även igår. Idag har jag iallafall gjort lite nytta. Har tvättat och städat här hemma, det behövdes!  


I helgen var det några som gav sig på vår brevlåda igen! (någon som har eldat på den tre gånger) Denna gången bröt dem upp hela lådan och jag tror dem snodde vår post för jag saknar en räkning. Den är nog kul...Men nu har vi fått en ny låda iallafall. Undra hur länge vi får ha den i fred bara!


Ikväll blir det mys med god mat och Idol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida