Måndag

Så skönt att vara ledig idag!

Jobbade torsdags-söndag och sov dåligt alla nätter där imellan så igår var jag helt slut. Kände mig sjuk och febrig. Men idag är det bättre, jag har sovit gott och länge! :)

Har kikat lite serier och nu tog jag precis världens monsterdisk. Varför låter man det alltid gå flera dagar innan man tar tag i det?  Man var verkligen bortskämd med diskmaskin när man bodde hemma!

I helgen har jag ju jobbat som sagt, men i fredags var Maria och Jonte här. Han och Andreas hade fotbollskväll och jag och Maria tjöta skit och spelade kort.  Bjöd på spagetti och köttfärssås och cheesecake till efterrätt! Maria blev helt såld på den när jag hade tjejkväll i somras så hon hade beställt en! Ha ha :)  En mycket trevlig kväll!

I lördags var vi på bio med Andreas lillebror och mamma. Kollade på Johnny English 2. Den var helt okej faktiskt och roligare än vad jag hade förväntat mig! Helt klart värd att se!  Mysigt kväll där med! :)

Ska snart dammsuga lite och sen färga håret.  För övrigt blir det lugnt.  I veckan blir det jobb och lite party till helgen! 

Trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såååååååååååååååååå god!


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2011-10-11 @ 23:51:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida