Fredag

God kväll! Sitter och myser i soffan framför Idol med pepparkakor! :) Hade en skön slappisdag igår! Dock blev det en promenad! :) Har haft det hyfsat lugnt idag med, har bara tvättat och tatt mig an en monsterdisk! Jag vill så djävulusiskt julpynta nu!! Bara en vecka kvar till första advent! Vill plocka fram lite tomtar och ordna lite julmys! :) Har rensat min laptop idag och tömt den, Andreas kompis ska formatera om den imorn så att den förhoppningsvis funkar igen! :) Jag "råka" ju radera wlan! Smartskaft! Så hoppas han kan fixa den imorgon! Imorgon ska jag gå på bio med Anna, ska se fjärde Twilight filmen! :) längtar! Nu fortsätter Idol...heja Robin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida