Söndag

Det har varit en hyffsat lugn vecka. Jobbade tisdag och onsdag, vart lite halvt segt då man är sjuk. I torsdags åkte jag till stan en sväng vilket bara var jobbigt, ha ha :) Varför ger man sig ens in där när man är dålig?..Gick runt med Madde och Andreas och kika lite, och så åt vi på tacobar, mumma! :)

I fredags åkte jag hem till Andreas mamma och hade en lugn kväll. Igår var det 80års kalas för Andreas morfar, riktigt skoj! :)  Dock vart jag den tråkiga då jag bara satt i soffan och slöa.  Jag är fortfarande inte frisk så försöker ju vila så mycket som det går. Jag drar mig verkligen för att gå till läkarn. Lever på ipren, nässprej, te osv iställe.  Men det känns som att det börjar gå åt rätt håll nu iallafall.

Har haft en lugn dag idag med. Baka egen pizza, blev helt okej! :) Sen fick jag ett ryck och började diska och städa här hemmal, behövdes så det vart skönt. Bokat tvättid på tisdag också, har tre säckar fulla nu. Så har en rolig kväll framför mig på tisdag.

Annars består veckan av jobb. Har inget annat planerat än. Ska iofs se om det finns klipptid på fredag! :)

Nu blir det fortsatt lugnt framför tvn och Big brother. Hoppas på att Gurkan åker ut!      Trevlig kväll och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida