Söndag

Pirates fyra var bättre än förväntat! Jag gillar den precis lika mycket som dem andra! Jag tror dock inte på att det blir två filmer till för den hade lixom ett bra avslut. Självklart vill man ju se mer av Jack Sparrow så får la se.

Idag har jag varit hos farmor och fikat och pratat lite. Hon fyllde år i veckan så var där och grattade henne! <3 :)  Sen var jag inne en sväng hos mamma och lämna en blomma, mors dag ju!   Sen blev det en sväng till Ikea med pappa och sen hem.  Jag och Andreas grillade och hade en riktigt mysig middag med kött, tzatziki och färskpotatis! Jag älskar färskpotatis! :)

Nu tar jag det bara lugnt, väntar på att Big Brother ska börja. Tror att Sara och Peter åker ut ikväll. Hoppas på Christian men han är nog vass iochmed att han slog ut Gurkan. Men får la se!

Imorgon ska jag jobba 7-12, kort pass. Sen blir det en sväng till stan senare på eftermiddagen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida