Lördag

Veckan har bestått av jobb, tvätt, frisörbesök och att slappa lite. 

Igår vart jag hos frissan i 4 ½ timme. Jisses!!  Trodde aldrig det skulle ta sån tid. Först satt vi och tittade lite färger och disskuterade lite. Bestämde mig för att håret skulle bli vinrött så vi var tvungna att göra två avfärgningar innan för att mitt hår vart såpass mörkt. Alla frisörerna där inne var med och tittade och pillade på mitt hår, ha ha :) Klippte hellugg igen och tunnade ut det rejält. Klippte topparna lite och lite uppklippt. Är jättenöjd! :)  Jag fick håret tvättat tre gånger igår varav varje gång var det schamponering två gånger, så alltså sex tvättar. Sen på det var det massa kammande, slit hit och dit osv så man är lite mör i hårbotten idag. 


Bilderna blir inte rättvisa, det ser brunsvart ut. Det syns mer i verkligheten och i vissa ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida