6 maj

Har haft en bra födelsedag!:) Jisses va många gratulationer jag fått idag. Runt 80 st på facebook och mobilen har plingat en del. Kul! :)   Tack igen allihopa!

Var förbi jobbet en sväng idag för att lämna smycken till syrran, och när jag kommer in så börjar dem sjunga för mig! Riktigt roligt! :) <3

Efter det tog jag en sväng till Kicks och köpte lösnaglar inför morgondagen. Klippte ner mina egna för att dem gick sönder en efter en på jobbet. Lite fin vill man ju vara! :)  Sen handlade jag lite och åkte hem och bakade.  Gjorde en sats kanelbullar till. Dem vart väldigt populära hos mitt hjärta! :)   Skulle göra kärleksmums också men den blev helskum och smula bara sönder. Aldrig hänt innan!  Ska nog testa mig på att göra kokostoppar istället.

För övrigt har dagen varit väldigt lugn. Har haft en myskväll med mitt hjärta med god mat, tårta och lite fredagsmys och skräckfilm! :)

Imorgon ska vi städa och greja lite här hemma, sen på kvällen ska vi ut och äta ett gäng på en grekisk resturang! Ska bli trevligt! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida