Torsdag

Jisses va trött man är. Jobbade igår och det gick bra som vanligt! :)  Sen på kvällen kom mitt hjärta hit! :) 
Idag har ja jobbat 7-15, mycket effektiv dag. Dock lite aggresionutbrått men de gick över! Ha ha :)

Efter jobbet så handlade jag och så testade jag att göra egna pannbiffar som ni kan se nedan. Dem blev riktigt goa och smaka precis som pappas! :)

Kvällen har vart lugn och mysig med mitt hjärta. Har tittat på filmen Draktränaren, mycket fin och bra film! :)

Nu glor vi lite Bog brother och sen ska jag sova.  Ska jobba 7-15 imorgon igen, och efter det ska jag till en tjejkompis och göra naglar! :) Har alltid velat testa det men egentligen aldrig behövt. Men nångång kan ju vara kul, så det ska jag göra imorgon!  Sen på kvällen ska jag umgås med Annica! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida