Lördag

Veckan som gått;

Förra fredagen kom Therese och Christian hit, grillade och kollade på fotboll. Therese bjöd på cheesecake som var som en himmelsk dröm! Mumma va god! Måste få receptet!  Hade en mycket trevlig kväll! :)
Lördagen jobbade jag kväll så det hände inte så mycket där.   Söndag jobbade jag 8-14 sen åkte vi till Anna och kollade på Big Brother finalen, drack lite och umgicks. Det blev att vi sov över där. Och i måndags åkte vi till sjön här hemma och slappade.

Sen har veckan bestått av jobb.  Igår åkte vi hem till Josefin och Jonathan där vi blev bjudna på mat. Jättegott! Dem hade en riktigt mysig lägenhet! :)  Sen tog vi en sväng till Frankes och tog varsin öl/cider. Kräsna jag spotta i glaset och gav min cider till Andreas. Den smakade mer öl än cider! Uääck!

Idag blir det 5-kamp på Liseberg! Ska bli roligt! Har faktiskt aldrig gjort 5-kamp så det ska bli spännande. Sen funderar jag på att testa Atmosfear. Kommer dö men man måste ju testa! Får fjärilar i magen nu av att bara skriva om det, ha ha :)

Dags att göra sig iordning.  Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida