Lördag

Hade en riktigt rolig kväll igår! :)


Vi var hemma hos Josse & Jonte, åt mat och hade jättekul tillsammans. Dock blev jag väl lite väl på örat kanske, ha ha :) Men det är ju sånt som hör till. Snappsvisor är nog något jag ska hålla mig undan!  Det vart en mycket lyckad kväll iallafall. Kom i säng vid tretiden och då slocknade man som en gris! 

Haha, lyckades ramla igår. Jag hade höga skor, två systemetpåsar i en hand och en påse i den andra. Rejält tunga påsar! Jag skulle gå ut från spårvagnen, sätter foten fel på kullerstenarna och pang ner på knä! Haha och då hade jag inte ens rört en droppe alkohol! Tack och lov var det i kålltorp framför Andreas och Jonte!  Hade ju vart ganska jobbigt om det var nån annanstans bland okänt folk som inte kan hjälpa en.  Fick lite fina skrapsår men det gör inte ont som tur är.  Klantarsel!


Händer inte mycket idag, man är en aning seg från gårdagen. Så det blir väl lite gottigott här hemma med film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida