Söndag

Nu har svullnaden försvunnit men är fortfarande röd och nu snustorr i hela ansiktet. Fortsätter med kortisonet och varvar med en fet kräm från apoteket.  Det börjar gå åt rätt håll iallafall! :)

Har mailat försäljaren och hoppas på bra bemötande och hjälp från henne. Hon är en mycket glad och trevlig tjej så förhoppningsvis är det inga problem. Hade det varit jag som hade vart försäljare och en kund hade råkat ut för detta så hade jag gjort allt vad jag kunnat för att hjälpa och ersätta kunden. Det är ju inte mer än rätt om man vill ha ett bra rykte anser jag.

Igår hade jag en lugn kväll som sagt. Kollade på Pretty little liars hela kvällen, man blir som besatt. Ha ha :)

Idag är man piggare iallafall och humöret är bättre.   Håller på att baka bullar nu! :)

Ikväll blir det tacos och mys med mitt hjärta! :)   Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida