Söndag

Hur dum är man om man raderar sina drivrutiner för internet!? Jisses sicken miss....tur att vi har en dator till!  Har försökt med det mesta men måste antagligen formatera om den eller lämna in den.

Tränade i tisdags, det var riktigt gött faktiskt!  Dock blev man slapp resten av veckan så får ta nya tag nu denna som kommer! :)

Har bara myst med mitt hjärta och jobbat.   Idag åkte han iväg och är borta tre veckor. =/ Känns rätt så jobbigt faktiskt! Men men, jag jobbar som ett gnu dem veckorna så det är ju bra det iallafall. Är väl ledig 3 dagar nu på tre veckor tror jag. Yey...jaja, goa pengar!!

Har precis städat och donat här hemma lite. Ska till mamma om en stund och sen ska jag möta Madde och Eme för att äta lite och sen hem till mig och umgås! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida