Lördag

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen...får väl summera lite vad som hänt.

I lördags hade jag ju tjejkväll här hemma som vart mycket lyckad! Min cheesecake älskade dem, ha ha :)
Söndagen vart väldigt lugn.  I måndags jobbade jag och så gick jag till läkarn för att jag har problem med ischias. Har fått inflammatoriska tabletter nu och remiss till röntgen.
Tisdags vart det jobb och så färgade jag tillbaka håret mörkt igen. Brunsvart fick det bli, mycket nöjd! Kommer nog aldrig färga håret hos en frisör igen!

Sen i onsdags så åkte vi till Danmark över dagen ett gäng. Strosade runt lite och så. Trevligt och kul att komma iväg så ibland! :) 
Sen torsdag så vart det jobb igen och igår var vi hos Andreas mamma på kvällen. Blev bjudna på jättegod mat och efterätt! <3

Idag har jag varit hos läkarn igen...testade på produkter från Mary Kay och fick en allergisk chock typ. Mitt ansikte är rött, prickigt, torrt och svullet. Det svider och det kliar. Ser rätt äckligt ut faktiskt!   Så jag tog mig till läkarn och fick kortisonsalva som jag hoppas kommer hjälpa! Står inte ut! =/   Jag köpte Mary kay produkter för att jag hade problemhy, men om man jämför var de ju inga problem mot nu! =/



Äcklig bild, men såhär vacker kan man bli om man inte tål skiten.

Så för min del blir det lugnt idag. Blir en kväll i soffan med tv & serier.   Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida