Torsdag

Maria kom hit igår kväll för att umgås, kolla in lyan och bara tjöta lite! :)  Hon sov även över.  Dock hade jag glömt av det imorse när jag vakna för jag blev lite rädd när jag såg henne bredvid mig. Ha ha :)

Vi blev väckta av en snickare kl tio som skulle byta cylinder i min dörr. Tog sin lilla tid men nu ska det funka utan problem hoppas jag!

Hade tänkt städa osv idag men jag får erkänna att jag har legat i soffan sen jag vakna kl tio idag! Slappt men så jäkla skönt!  Det är inte jättestökigt såsätt så det kan faktiskt få vänta tills efter helgen! :P
Imorgon ska jag nämligen jobba 7-15 och sen blir det väl att åka till Andreas! :) <3

Nu blir det fortsatt lugnt. Ska fortsätta glo tv,  ta en dusch och sen sova!     Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida