Otursdag!

Igår jobbade jag 6:45-15.30 och efter det åkte jag hem till mamma och åt lite mat och tjöta lite! :)
Sen handla jag lite och åkte hem. Färgade håret och glodde tv tills jag skulle sova. Hade ingen ork till att blogga.

Idag har jag haft en riktig otursdag känns det som!   Dagen börja med att bussen var 30 min sen! Så jag kom en halvtimme sent till jobbet idag..kul!  Sen på jobbet så gick min telefon sönder. Eller ja, touchen gav upp! Jävla skit! Då tappa jag humöret helt.  Sen visa det sig att det inte gick några spårvagnar och jag hade ju planerat att åka in till stan för att titta på Åhlens.  Tack och lov så började spårvagnarna gå kl fyra när jag slutade! :)

Gick till The Phonehouse och lämnade in min telefon på reperation vilket kommer ta 5 veckor eller nåt. Segt! =/  Fick en sketen lånetelefon så länge. Bara jag kan ringa/messa så är jag nöjd!  Så nu är man utan nummer, men börjar få in några nu! :)

På Åhlens fick jag iallafall med mig en lite större handväska, helt okej! :)  Sen blev lite en ny kalender och lite smink och lotion. Behövligt! :) Perfekt när man får presentkort! <3

Nu har jag precis vart i tvättstugan och satt igång två maskiner. Äter lite mat nu och kikar på tv.  Kl åtta tänkte jag se Göta kanal 3 och så blir det till att fixa tvätten.

Imorgon ska jag jobba 7-13 och sen senare på eftermiddagen ska jag hem till Andreas! :) <3

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida