Måndag

Jag lever..har bara inte tatt mig tid till bloggen något.  Men en liten snabb resume kan man la fixa, ha ha :)

I torsdags åkte jag och Andreas hem till Anna och Jarmo, käkade mat och umgicks. Spelade chicago och drack lite gott, mycket trevligt och roligt då jag vann chicago! :) 

Och i fredags var det ju nyår. Gick upp hyffsat tidigt och började fixa inför festen osv.  En mycket rolig kväll med kul sällskap! :)   Vi åt snittar till förrätt, potatisgratäng med fläskfilé till varmrätt och kladdkaka med vaniljglass till efterrätt! Riktigt gott! :)    Ett härligt gäng med många härliga skratt!   Bästa nyår på länge! Och den som vart mest speciell för mig! :) <3

 

I lördags vart man en aning seg så vi satt bara och dega hos Anna tills halv sex då pappa hämtade oss. Åkte då hem och hade myskväll framför tvn :)  Och igår vart det lika lugnt. <3

Idag har jag jobbat och det gick bra. Dock vart jag så trött att jag hade kunnat somna ståendes.  Ska jobba hela veckan förutom helgen, långa pass så lär vara seg på fredag kväll!  Men det blir goa pengar och jag hoppas på fler tider! :)

Har precis ätit middag och kikar nu på Jönssonligan på tv.  Bokade solning och bodypump på onsdag kväll! Dags att sätta igång! Har inte tränat sen 24e november! Så nu jäklar! :)

Nu blir det fortsatt lugnt tills man ska sova. Ska jobba 14-21.15 imorgon!    Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida