Måndag

Har haft en mysig och lugn helg. Har vilat upp mig och bara gottat till de! Härligt! :) Massa mys med min man! Ha ha ;) <3

Jobbade i fredags och det var verkligen fullt ös hela dagen. Det var knappt så att jag fick någon rast. Fick väl sitta tio minuter för att kunna äta lite. Efter jobbet så träffade jag syrran istan där vi gick runt i tre timmar eller nåt. Så på kvällen var man verkligen helt slut i benen!   Men det var kul istan iallafall. Lite egentid med syrran! :)

Kom hem från Andreas idag vid halv ett och har sen dess bara tatt det lugnt. Farligt när man sätter sig i soffan när man tänkt städa! :P     Pappa har iallafall vart här och hjälpt mig att få upp min hatthylla! Härligt!

Ska försöka ta mig loss nu och dammsuga lite och tvätta golven. Lite nytta får man la göra...

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida