Måndag

Har haft en mysig, rolig och skön helg! Så jäkla gött att få sova ut coch bara vara! :)

I fredags vart det ju lets dance, många bra med denna säsongen. Men Bagge är väl den som är roligast att se! :)
I lördags fick jag träffa tre kusiner till Andreas, hur goa som helst! :) Klickade bra tyckte jag!  Följde med dem på en tjejfest i närheten och vi hade riktigt kul!    Efterfest på hundra trettiotvå!! ;D

Igår vart man en aningen seg efter festandet, drack en del vin och det gav ju en härlig skallebank...det blev slappt framför tvn och så åt vi hamburgare och gottade oss hela dagen! :) 

Snön började smälta bort en del i lördags iochmed att det regnade och jäklar vilka stora vattenpölar det blev! Jag önska verkligen att jag hade ett par gummistövlar för man hade vatten upp till halva vaden när man gick ute!

Sitter och tar det lugnt hos Andreas nu. Stannar här tills imorgon. Ska jobba kvällen imorn, onsdag och sen dagspass på fredag.

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida