God kväll

Humöret är lite bättre nu.   Har fått mycket pepp av Andreas och det gjorde mycket! <3  Alla peppar mig och är stöttande och det är så härligt!  Så tacksam att jag har er! :) <3

Idag har jag vart riktigt duktig om jag får säga det själv, ha ha. Har tvättat, städat, dammat, torkat golven, diskat, handlat lite smått, städat undan lite grejer som stod framme och har pysslat om mig själv lite också! :)

Och nu ikväll så har Madde och Emely vart här en stund. Tjötat lite och så! :) Och så fick jag mig en jävla överraskning av Madde! Nämligen biljett till Hardcore Superstar konsert den 15e april!! :D Min lilla höna, du e för underbar! 
Jag har gått och nojjat mig i flera veckor om att jag inte kan köpa biljett och hon har bara spelat med och låtsas som ingenting och så sitter hon där och har redan fixat biljetterna! :)  Älskar dig gumman! <3

I helgen ska jag ut! Kors i taket.. nu låter som jag om jag vore 80 år, men nu för tiden går jag inte ut längre. Sist jag var ute var i juli. Men nu är det dags på lördag, ha ha :) Så det ska bli kul!

Nu blir det bara lugnt framför tvn tills man ska sova.  Imorgon ska jag jobba 14-21.     Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

hihi det var kul att du blev så glad <3

@ 2011-01-25 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida