...

Vad har jag gett mig in på?  Jag är inte redo, jag är inte trygg! Varken i mig själv eller ekonomiskt...jag kommer inte klara detta!

Vet inte vad jag ska ta mig till eller hur jag ska planera. Tragisk som jag är så sitter jag bara och tycker synd om mig själv nu.. det kunde faktiskt vart värre. Det finns så mycket som jag vill ha, som jag behöver, som jag vill göra..

Undrar hur lång tid det ska ta för att jag ska känna mig lugn och trygg?  

Ger jag mig fan på det, att jag ska klara detta, att jag ska lyckas så kanske det går. Sitter man som nu, och bara deppar så händer det ingenting det vet jag...men just nu orkar jag bara inte ta tag i saken...

är man någonsin redo för att bli vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida