Tisdag

Det gick hyffsat bra på jobbet igår, sjukt ont dock så Fatimah fick hjälpa mig en del! <3    När jag kom hem så slöade jag bara i soffan tills jag skulle sova.
Har jobbat idag med, 7-15, lika kämpigt... kanske borde ta mig till läkarn?...När jag beskriver smärtan så säger folk att det är ischias och att man inte kan göra något åt det? hmm...det gör jätteont hela tiden, oavsett om jag går, sitter, böjer mig, eller ligger ner. Blir det värre så får jag ta mig till läkarn och se vad dem säger/gör.  Börja träna kanske.. ja jo, om det gör för ont för att röra sig då?... funderar på att testa pilates eller nåt..

Nu sitter jag bara och tar det lugnt, kollar lite tv. Emely kommer hit sedan, vi ska äta tillsammans och ev ut och gå lite!

Ska lägga mig hyffsat tidigt, ska upp och jobba imorn igen, 6:45-15:30. Sen hoppas jag att mitt hjärta kommer! <3 :)

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida