Söndag

Det har varit en mysig och kul helg!

I fredags åkte jag till stan en sväng med Andreas, sen blev det mys hos honom.  Jag och hans mamma bakade piroger som blev jättegoda! Denna gången gjorde vi hälften som små mini calzones! Mumma! :)  På kvällen vart det lets dance och tv.

Igår vid tolv så åkte vi ner till Skåne för att fira Andreas pappa. Trevligt folk och jättegod tårta! :P Maten var väl god den med, dock var det fisk som jag inte äter men det andra satt fint! :)  

Fick allergibesvär som jag trodde jag skulle kunna slippa iochmed att deras hund är just en hund som allergiker kan ha. Jag måste fasen vara extrem!  Får ta tag i läkarn ännu en gång och verkligen få dem att fatta hur allvarligt det är. Så jäkla tråkigt med allergin för jag blir så begränsad. Många i min omgivning har ju djur. 

Idag är man lite seg, sov för det mesta på vägen hem. Finns det något goare än att somna i en bil? :)

Nu blir det en dusch och sedan sängläge!    Plus Solsidan kl åtta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida