Onsdag

Är väl dags att dra en liten resume nu av julhelgen som varit.

I fredags var vi ju hemma hos mamma & pappa och spelade Bingo och gjorde julskinkan. Hade en riktigt mysig kväll tillsammans. Dock vann jag ingenting, men Andreas vann två Sverigelotter. Ha ha :) Jag var ett nr ifrån att vinna 25.000 kr! Skulle ha nr 25 och alla nummer omkring kom men aldrig den. Alltid samma tur!

Skinkan blev iallafall riktigt god och den är snart slut! :)

I lördags var det ju julafton och den började vi fira med min syster och familjen. Åt god mat och hade trevligt! Fick lite roliga julklappar också som jag tänkte visa i ett separat inlägg.  
Senare på kvällen åkte vi vidare till Andreas morbror för att fira med hans familj. Dock blev det inte långvarigt då min allergi satte stopp och jag fick nästintill andnöd! =/ Så jävla typiskt!   Åkte hem till Andreas mamma där vi sov över.

I söndags var det konsert på Trädgårn. Hardcore Superstar! Lika grymt som alltid! Fullt ös! :) Förbanden var bra dem med. Varav ena kunde grejen med att bjuda på en show. Sångaren kom först ut i luva, skinnhandskar och skynke för ansiktet och såg alltmänt störd ut. Ha ha :) Låten efter såg han ut som en skräckclown ungefär. Jisses!

För övrigt har vi bara tatt det lugnt och så har jag jobbat måndag, tisdag och ska även jobba idag.

Blev skadad på jobbet i måndags av en boende. Så har ont i min hand & tumme. Gick till vårdcentralen igår för att kolla upp den men dem kunde inte se eller känna någon skada. Skönt det men obehagligt att det ändå gör ont. Fick intyg på att jag varit där iallafall för man måste göra en arbetsskadeanmälan osv.

I helgen är det ju nyårsafton och den ska vi fira med Anna & Jarmo! :) Ser fram emot det jättemycket!

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida