Julklappar

Tänkte jag skulle visa lite vad jag fick i julklappar!

Först ut är julklappar jag fick av mitt hjärta. Twilightbox med dem tre första filmerna. Stod nästan högst upp på önskelistan! Sen fick jag en ny plattång då den jag hade innan var rätt så sleten. Ny mascara som var välbehövlig och så en jättegod parfym av Nina Ricci - ricci ricci. Helt underbar doft!

Fick inte med denna på bilden, men fick första boxen av Skilda Världar av mitt hjärta också! :)

Utav mamma & pappa fick vi en jättefin ljuslykta eller vad man ska kalla det från Kosta Boda! Grymt tung och jättefin! :)  Av Maria fick jag en fickplunta med tillhörande snabbsglas! :) Och av Andreas fick jag en jättemysig pläd! Av syrran fick jag presentkort på en porslinsaffär och en kopp till min servis.

Av svärmor fick jag ett sött smyckesskrin med två änglar på. Jättefin! :) Sen var det en fint halsband i silver och så bodylotion och duschtvål! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida