Torsdag

Hade en riktigt go slappdag i söndags! Tvättade lite och dega i soffan! :)  Dock gnällde jag faktiskt över hur sakta klockan gick!...pucko!

I måndags jobbade jag kvällen, och det var nog en av dem mest psykiskt påfrestade kvällspassen någonsin! Jisses vilket temprament vissa har!  Men det gick trots allt bra ändå och när jag kom hem gottade jag mig med lite paj! :)

I tisdags vart jag ledig, åkte till en salong och gjorde naglar. Som jag tog bort igår! Såg ut som om att en treåring hade gjort dem. Fattar inte hur hon själv kunde tycka att dem var snygga. Jag såg inte så mycket när hon satt och gjorde dem, utan när jag gick därifrå kunde jag inspektera och titta mer nogrannare. Och då blev jag sjukt missnöjd och gick tillbaka och klagade. Chefen förstod inte alls vad jag inte gillade med dem. Utbildade och diplomerade...kunde man inte tro. Synd att dem blev fula för tjejen som gjorde dem vart grymt trevlig och vi kom så bra överrens. Så det vart inte så kul att behöva gå tillbaka och klaga.  Men efter många om och men så fick jag iallafall mina pengar tillbaka!   Ska försöka få tid hos en tjej syrran går till så vet jag att dem bllir bra!

Inte så snygga nää...


På kvällen var Anna & Jarmo här, gjorde tacos och spelade kort, trevligt! :)

Igår var jag också ledig, och då gjorde jag absolut ingenting. Så jäkla gött! :)

Jobbat idag, precis diskat och ska snart göra mat och sen blir det väl soffläge. Jobba imorgon igen och i helgen blir det mys med mitt hjärta, 6 månader tillsammans! <3 :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida