Äta, jobba, sova dö!

Typ så känns det....Jag längtar tills jag är ledig två dagar i rad! Två dagar då jag får vakna av mig själv och inte ha några måsten. Jag längtar!  Jag är så trött i kropp och huvud nu!   Förstår verkligen inte hur man orkar jobba såhär intensivt hela tiden. Visserligen har jag jobbat lite mer än 100% nu men ändå. Jag är verkligen helt slut!  På måndag kväll slutar iallafall schemat från hell och jag kan andas ut lite. Jag kommer ju jobba såklart men jag kommer vara ledig mer än vad jag vart nu på några veckor!   Man kommer inte gnälla när lönen kommer iallafall! :)

Har inte gjort särskillt mycket efter jobbet, jag bäddade ner mig i soffan och tittade på film. Sen har jag bara glott tv och degat. Nu ska jag dock gå och lägga mig, ska upp sex imorgon igen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida