Måndag

Nu funkar internet igen. Det var tydligen problem med hela nätet och inte bara mitt mobila. Men det är iallafall uppsagt och upphör i juli.  Vi har fixat bredband via Comhem nu som kommer i veckan. Hoppas det är bra och funkar utan problem, då kan jag ju se mina serier på tvn, ha ha :)

I fredags köpte ju Andreas ny tvbänk som blev riktigt snygg. Rummet fick verkligen ett lyft. Bild kommer!  

I lördags jobbade jag 6.45-15.30 och sen åkte jag till pappa och hämtade lite utemöbler. Är ju gött att ha det nu när våren och värmen har kommit! :)   På kvällen mös jag och Andreas till det med fläskfilé och potatisgratäng och sen så kom Anna och Jarmo hit! :) Spelade kort och tjötade, trevligt!

Igår jobbade jag 14-21, en jäkla hektisk dag vart det faktiskt. Vi hade verkligen fullt upp hela tiden. Så igår när jag kom hem vart jag helt slut och har sovit som en gris inatt.  
Idag är jag ledig och tänker inte göra nånting faktiskt. Det blir en dag i soffan med mina serier. Det förtjänar jag efter denna veckan faktiskt! :)  

Ska jobba imorn och på onsdag.   Och på fredag smäller det!! Då är det Hardcore Superstar i Lisebergshallen! Kommer bli grymt!! :) Så taggad!



Nu ska jag kika på Greys anatomy.   Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida